Sponsring

Vi söker engagerade företag som vill stödja Gnesta Ridklubb.
Är du en företagare som delar vår passion för ridsport? Vi söker företag som vill sponsra våra kommande tävlingar och hjälpa oss att fortsätta leverera fantastiska evenemang till våra medlemmar och besökare.
Varför ska du bli vår sponsor?
Gnesta Ridklubb har  flera utmärkelser som Årets Tävlingsarrangör vid Södermanlands Ridsportsgala.
Som sponsor erbjuder vi dig:
Reklamexponering: Ditt företagsnamn kommer att synas under våra tävlingsdagar och på våra sociala medier, vilket ger dig en unik möjlighet att nå ut till vår engagerade målgrupp.
Delaktighet: Genom att sponsra oss blir du en viktig del av vår gemenskap som stöder ridsporten och främjar dess tillväxt.
Om du är intresserad av att synas här och på våra sociala medier, tveka inte att höra av dig till oss idag! Vi ser fram emot att diskutera möjligheterna till samarbete med dig. Kontakta oss på gnestaridklubb@gmail.com.