BLI MEDLEM

Betala in medlemsavgiften. Viktigt att du skriver hela ditt personnummer i meddelandet vid betalning. Om du inte får plats med ditt namn vid betalning, mejla oss på gnestaridklubb@gmail.com.

GNESTA RIDKLUBB
Vi är stolta över att vara en mångsidig ridklubb som hälsar alla med öppna armar. Hos oss finns plats för ryttare på alla nivåer, från hobbyentusiaster till elitriddare.
GARK arrangerar årliga tävlingar som sträcker sig från klubbnivå till nationell nivå.

Vad ingår i medlemskapet i GARK ?
Träningar och Aktiviteter: Vi erbjuder träningar och aktiviteter för att förbättra dina färdigheter och ha roligt tillsammans med likasinnade ryttare.

Olycksfallsförsäkring: Alla som deltar i våra träningar och tävlingar är försäkrade mot olycksfall, inklusive resor till och från evenemangen.

Förtjänade Poäng: Om du hjälper till som funktionär på våra tävlingar tjänar du 1 poäng per arbetad timme. Dessa poäng kan omvandlas till bidrag för klubbkläder och aktiviteter.

KLUBBKLÄDER
GARK sponsrar brodyr med klubbloggan på alla produkter ur Hööks sortiment. Beställ vad du vill ha och ange som särskild upplysning att du vill ha brodyr. Kontakta oss för ersättning.

Medlemsavgift 2024
Junior     300:-

Till och med det år man fyller 18 år
Senior     425:-
Familj     800:-

Max 4 pers. 140:- därutöver.
Bankgiro: 5627-4160
Swish: 123-1466705